Subject: Küsimus koondumise kontrolli kohta
From: Kaisa Üksik | WALLESS <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet", "Mariann Avi"
Date: Wed, 29 May 2024 13:35:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tekkis küsimus seoses koondumise kontrolli reeglitega, kui koondumise 
osaliseks on (välismaine) finantseerimisasutus.

Konkurentsiseaduse (KonkS) § 23 lg 4 kohaselt hõlmab „krediidi- ja 
finantseerimisasutuse käive Eestis sissetulekuid, mis on teenitud Eestis 
asutatud krediidi- ja finantseerimisasutuse ning välisriigi krediidi- ja 
finantseerimisasutuse Eesti filiaali poolt.“

Seega, kas saame õigesti aru, et kui (a) finantseerimisasutusel ei ole 
ühtegi Eestis asutatud ettevõtet ning (b) finantseerimisasutusel ei ole ka 
ühtegi Eesti filiaali, siis sellisel juhul sellisel finantseerimisasutusel 
Eesti käive KonkS-i mõttes puudub ning sellise finantseerimisasutuse käivet 
ei võeta KonkS § 21 alusel piirmäärade arvutamisel arvesse?

Loodame Konkurentsiameti selgitavatele juhistele. Tänud vastuse eest juba 
ette!

Lugupidamisega

Kaisa Üksik

Kaisa Üksik

Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

507 0906

Liivalaia 45, 10145 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on 
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel. 
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes 
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun 
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist. 
Aitäh!